“Критична цінність для споживчого сегменту, як основа логіки бізнес-проєкту” – StartupS

Blog

sschool

Янв 20, 2022

“Критична цінність для споживчого сегменту, як основа логіки бізнес-проєкту”

20 січня 2022 року я провів вебінар, організований Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у Одесі, “Критична цінність для спожівчого сегменту, як основа логіки бізнес-проєкту”.

Розробляєте власний інноваційний продукт чи, можливо, вже плануєте вийти з ним на ринок?

Перед тим, як виводити продукт на ринок, обов’язково ознайомтесь з вебінаром «Критична цінність для кожного споживчого сегменту, як основа логіки всього бізнес-проєкту», на якому було розібрано:

✔️чому споживач має купити ваш інноваційний продукт
✔️що таке критична цінність споживача
✔️скільки має бути критичних цінностей
✔️хто ваші конкуренти та які ваші конкурентні переваги

Структура вебінару:

🔹лекція зі слайдами презентації
🔹розбір у прямому ефірі питань слухачів про критичні цінності цікавих проєктів
🔹pdf презентації
🔹додаткова авторська інформація на тему вебінару

Спікер:

🎙Вадим Роговський — експерт і член журі в Ukrainian Startup Fund, засновник Startup School, ментор в Startup.Network та Seedstars, кандидат технічних наук, колумніст в інвестиційному порталі «InVenture», доцент в Одеському національному політехнічному університеті, в минулому директор стартап-інкубатора WannaBiz.

Пропоную вашій увазі запис вебінару.

  • Свежие записи

  • Свежие комментарии

    • Архивы

    • Рубрики

    • Мета