20 січня 2022 року я провів вебінар, організований Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у Одесі, “Критична цінність для спожівчого сегменту, як основа логіки бізнес-проєкту”.
Розробляєте власний інноваційний продукт чи, можливо, вже плануєте вийти з ним на ринок?
Перед тим, як виводити продукт на ринок, обов’язково ознайомтесь з вебінаром «Критична цінність для кожного споживчого сегменту, як основа логіки всього бізнес-проєкту», на якому було розібрано:
чому споживач має купити ваш інноваційний продукт
що таке критична цінність споживача
скільки має бути критичних цінностей
хто ваші конкуренти та які ваші конкурентні переваги
Структура вебінару:
лекція зі слайдами презентації
розбір у прямому ефірі питань слухачів про критичні цінності цікавих проєктів
pdf презентації
додаткова авторська інформація на тему вебінару
Спікер:
Вадим Роговський — експерт і член журі в Ukrainian Startup Fund, засновник Startup School, ментор в Startup.Network та Seedstars, кандидат технічних наук, колумніст в інвестиційному порталі «InVenture», доцент в Одеському національному політехнічному університеті, в минулому директор стартап-інкубатора WannaBiz.